Cum sa ne bazam pe rapoarte pentru a face continut de calitate?

0 Shares
0
0
0

Datele sunt straine multora dintre noi. Reprezinta o limba pe care aproape nimeni nu o vorbeste in conversatiile de zi cu zi, o notatie destinata masinilor. Aceasta consideratie impune ca datele sa fie imediat raportate, spun expertii de la optimizare SEO Brasov.

Nu ar trebui sa ne intrebam doar “Ce spun datele?”, ci ar trebui sa ne intrebam “Ce ne spun datele?” Modul in care facem corelatia datelor este simplu – organizati-va datele dupa acelasi principiu dupa care ati ordona si o lista cu oameni. Acestia pot fi clasificati din considerente geografice, economice, biologice, sociale sau culturale cu care ne intalnim in mod regulat.

Multe dintre cele mai bune exemple de astfel de strategii implica zona geografica (probabil pentru ca toata lumea locuieste undeva). Uitati-va la o harta a tarii dvs. si incercati sa nu va uitati prima data spre locul in care locuiti. Deci, poate ca nu sunteti ca site-ul Cupidon cu milioane de utilizatori si nu puteti gasi date unice pe care sa le impartasiti – nu va faceti griji, exista inca speranta.

Exemplul de mai jos este o metoda destul de ingenioasa de utilizare a datelor Google Adwords pentru a construi o poveste geografica care sa poata fi relationata cu orice client potential din zona voastra. Webmasterii de la Opulent au folosit Planificatorul de cuvinte cheie la nivel de stat pentru a vizualiza popularitatea in intreaga tara a unei piese pe carei ei o numesc “Starea stilului”.

Cand am gasit acest lucru pe Reddit (unde sunt cele mai multe dintre aceste exemple), am verificat imediat pentru a vedea ce impact a avut promovarea asupra lor. Vizualizarea bazata pe date geografice a produs continut de succes legat de sport, politica, bere si chiar tricotat.

Daca plecati cu orice idei practice din acest articol, consideram ca e bine sa va dam si urmatorul exemplu. Inregistrati-va o campanie AdWords si aflati cum se manifesta cererea consumatorilor in industria dvs. la nivel de stat. Sunteti o firma din piata si doriti sa atrageti clienti intr-un anumit sector?

Iata sansa dvs. de a scrie continut care sa satisfaca cererea nationala. Daca sunteti o firma locala, puteti viza Planificatorul de cuvinte cheie Google in orasul vostru si comparati-l cu alte orase din intreaga tara.

Surprindeti cititorii. Poate ca cea mai mare oportunitate cand creati continut orientat pe date este sansa de a surprinde cu adevarat cititorul. Exista ceva interesant in ceea ce priveste prezentarea unui fapt interesant  cu date statistice.

Ganditi in perspectiva. Vom  incepe cu o simpla statistica pentru o baza de date despre poliomielita este destul de mare.

Din acest punct de vedere, pare aproape o nebunie sa cheltuim atat de multi bani pentru a scrie despre acest subiect. Desigur, statisticile nu spun povestea completa. Poliomielita se afla in stadiile finale de eradicare, unde costul pe caz este mult mai mare si, intrucat malaria nu a fost inca eradicata, ea va avea si crestere a costurilor pe caz.

Puteti trata ambele subiecte din punct de vedere statistic pentru ca veti avea oricum vizitatori de calitate si in mod evident veti atrage destul de multe linkuri.

0 Shares
You May Also Like

SeoCosturile consultantei SEO 

Chiar dacă ne este greu să credem, trăim într-o lume în care banii vorbesc, având o valoare destul…