Pentru a va mari sansele sa ajungeti pe o pozitie cat mai buna in topul persoanelor care se ocupa de optimizarea pentru motoarele de cautare este necesar sa respectati cateva actiuni normale si cateva principii de baza pe care toti specialistii SEO le pot face pentru a isi face munca mai eficienta. Primim aceste sfaturi de la It Exclusiv.
Cititi cat mai mult si nu vorbim aici despre reviste generale ci de articolele pe care le scriu expertii. Fiti atenti si la continutul de marketig pentru ca va puteti inspira de acolo si puteti sa gasiti si moduri in care sa vedeti lucrurile in domeniul acesta de activitate.
Incercati sa scrieti titluri cat mai bune si cat mai multe pe care sa le optimizati pentru SEO. Exercitiul prin care invatati sa scrieti titlurile este un pas foarte important si puteti incepe cu el pentru a va personaliza si imbunatati stilul. Titlurile ar trebui sa poata sa atraga cititorii, sa fie obiective, scurte dar sa furnizeze cele mai multe informatii in cele mai putine cuvinte.
Faceti recomandari pentru continut de calitate si invatati sa il cunoasteti amanuntit. In momentul in care veti reusi sa intelegeti complet legatura existenta intre continut si SEO veti fi un specialist SEO foarte bun. Recomandarile in acest sens tin de lungimea paginilor, de descrierile meta, de taguri, de ancore, si de prezenta cuvintelor cheie in continutul articolelor.
Incepeti un blog. Aceasta este o unealta foarte simpla dar foarte puternica in SEO si puteti sa scrieti pe el pentru a va imbunatati stilul. Incercati sa studiati cat mai mult din zona de marketing pentru a putea sa scrieti foarte bine si sa interactionati cu continutul.
Va puteti stabili si un scop clar si cat mai precis si va puteti ghida raportandu-va la acesta in toate strategiile de SEO pe care le aplicati.
Invatati sa fiti buni antreprenori si dezvoltati tot timpul strategii noi. Comunicati cu ceea ce vreti sa scrieti in articole nu doar prin optimizare ci si cu ajutorul cuvintelor foarte usor de inteles si cu optimizarea pe masura.
Se recomanda sa parasiti cat de mult puteti zona de confort si sa incercati tot timpul sa gasiti cele mai bune expresii pe care alte persoane nu le-au folosit sau la care alte persoane nu se gandesc.
Alegeti expresiile cheie in functie de tipul de site utilizand instrumente online si vedeti exact ce se cauta si care sunt preferintele grupului tina.
Nu percepeti url-urile ca fiind niste simple titluri. Acestea ar trebui sa fie scurte, simple si cat mai curate.
Optimizarea headingurilor este foarte importanta. H-urile puternice au potentialul de a va aduce trafic in cazul in care stiti sa le setati si acestea ar trebui sa fie tot timpul in centrul atentiei si ar trebui gandite la modul global si nu particular.
Linkurile inbound si ancorele ar trebui sa se afle in stransa legatura cu continutul de pe site si sa integreze cat mai bine cuvintele cheie.
In general persoanele care lucreaza in SEO nu au practica scrierii de articole dar se pricep foarte bine la SEO.