Cum sa alegem o strategie buna de optimizare SEO?

0 Shares
0
0
0

Cum sa alegem o strategie buna de optimizare SEO?Definirea unei strategii pentru cuvintele cheie este activitatea principala la inceputul procesului de SEO si o strategie buna de SEO va rezulta doar in urma unor cercetari masive. Toate informatiile si sugestiile de astazi vin de la o firma cu experienta in optimizare SEO Brasov.

Indiferent ca acum construiti site-ul inca din faza de proiect sau ca lucrati pe un site care a fost deja facut o strategie buna de cuvinte cheie este foarte importanta si este si normal sa se intample asa. Strategiile realizate superficial aduc doar dezavataje.

In articolul de acum, ne bazam pe sfaturile specialistilor si va vom oferi o serie de raspunsuri in ceea ce priveste modalitatile in care va trebui sa dezvoltati strategiile de SEO si care sunt instrumentele necesare pentru a putea finaliza strategia in jurul careia se va invarti tot procesul de optimizare.

Trebuie sa identificati cuvintele cheie de pe site care va vor ajuta sa intelegeti mult mai bine publicul pentru care va adresati si potentialii clienti si in acest fel veti identifica directia spre care sa va dezvoltati in timp.

Primul pe lista de instrumente utilizate pentru dezvoltarea unei strategii bazata pe cuvinte cheie este Google AdWords. Acest instrumet este unul din cele mai bune si este si foarte usor de utilizat.

Trebuie sa luati in calcul faptul ca instrumentul a fost gandit pentru campanii si trafic platit si nu este totusi cel mai relevant pentru cautari organice.

Pentru a putea sa indentificam cele mai bune cuvinte si expresii care sa genereze trafic organic putem sa folosim si alte instrumente pe care le vom prezenta in acest articol.

In primul rand ar trebui sa analizati competitia si cuvintele cheie sau expresiile pe care se bazeaza competitorii. Analizati de asemenea si in functie de autoritate, linkuri, incredere si metrici specifice.

Dupa ce indentificati principalele cuvinte cheie va trebui sa le cautati pe Google si sa gasiti sinonime. Un tool foarte bun pe care ar trebui sa il utilizati este si dexonline. Puteti sa cautati cuvinte in Google sau pe Big pentru a primi si sugestii de cautare penru a gasi expresii utile pentru long tail.

In ceea ce priveste tendinta de cautare pe perioade mai lungi de timp va puteti folosi si de Google Trend. Pentru generarea datelor acest instrument are nevoie de un volum mare de termeni introdusi pentru cautarile lunare.

In momentul in care se aleg expresiile cheie pentru care se va implementa strategia e esential sa luati in calcul si raportarea cuvintelor cheie la continutul existent dar si la continutul potential ce se va crea ulterior pentru a putea sa distribuiti pe paginile care deja exista si paginile in curs de realizare.

Pasii acestia trebuie adunati intr-o metoda proprie de dezvoltare a strategiei de cuvinte cheie si instrumentele utilizate. Este cert insa ca analiza cuvintelor cheie este o etapa foarte importanata in SEO si nu este cazul sa renuntati la ea.
Pentru aceasta etapa se rezerva cateva zile pentru o documentare foarte buna si pentru o analiza complexa a concurentei. Aceasta analiza va va ajuta sa elaborati o strategie optima.

0 Shares
You May Also Like