Promovarea continutului – diferenta intre un brand cu renume si un website anonim

Share Button

Promovarea continutului – diferenta intre un brand cu renume si un website anonim
Cei de la Google au inceput sa foloseasca cateva tactici noi, care au speriat la propriu market-erii care faceau link building.

Link building-ul scalabil, care era bine vazut de Google inainte, acum a intrat pe lista neagra a algoritmilor de indexare. Esti interesat de SEO pentru website-ul tau? Intra pe DanBradu.com!

In loc de a va focusa pe link-uri, Google sugereaza sa creati mai degraba un continut de o calitate inalta, relevant pentru vizitatori! Problema este ca toata lumea a sarit dintr-o data in acest tren, acum mai bine de 90% dintre market-eri folosind content marketing-ul pentru motive evidente:
–    2 treimi dintre consumatori declara ca sunt mai multumiti atunci cand intra pe website-ul unei companii ce ofera continut customizat si relevant.
–    Continutul de calitate, cel interesant pentru utilizator, este in topul celor 3 motive pentru care persoanele urmaresc brandurile de renume, pe social media (Facebook, Twitter, etc.).

In concluzie, daca toti specialistii in SEO fac asta acum, tu cam pe unde te-ai situa?

Continutul creativ este important, dar conceptul crearii acestui tip de continut este doar o mica parte din intregul proces – o data ce ai creat continutul respectiv, promovarea acestui continut devine si mai importanta, ajutandu-te sa ajungi mai sus in fata audientei (in rezultatele din motoarele de cautare), acest gen de promovare numindu-se si “content advertising”.

Majoritatea market-erilor nu au idee despre cum isi pot promova propriul continut, asa ca numai o mica parte a acestora isi pot promova articolele cu succes.

Strategia de SEO nu este foarte importanta pentru Brand Building.

Promovarea continutului devine foarte importanta, mai ales atunci cand constientizezi ca tehnicile SEO nu te pot ajuta in totalitate, atunci cand vine vorba despre constructia propriului brand (brand building).

SEO iti permite sa tintesti acele categorii de persoane care stiu exact ceea ce cauta pe internet, dar nu stiu exact cum sa gaseasca acel lucru. Tehnicile SEO sunt foarte importante pentru expunere, pentru a fi cat mai in fata in rezultatele din cautari, dar nu te ajuta cu nimic in brand building.

Majoritatea proprietarilor de afaceri online, vor invata acest lucru “the hard way” sau cum ar spune romanul, pe propria lor piele. Asta se intampla din cauza unor anumite probleme, pe care le vom detalia mai jos:

Problema numarul 1: Fidelitatea scazuta a vizitatorilor.

Poti avea un numar foarte mare de vizitatori pe site, acestia vor sta cateva minute pe website-ul tau, dar peste 70% dintre acestia nu vor mai reveni.

Problema numarul 2: Cautari care nu se fac pe un brand anume.

O alta problema, ar fi faptul ca doar 3-5% dintre vizitatori vin din “branded searches”, adica din cautarile care se fac dupa un brand anume.

Asta inseamna, ca peste 90% din timp, vizitatorii care vor intra pe website-ul tau nu iti cunosc de fapt brand-ul ci au ales sa intre pe website-ul tau pentru ca aparea printre primele rezultate sau pagini, din cautari. Pentru a evita aceste probleme, in afara de un SEO profesional, trebuie sa stii sa-ti construiesti foarte bine brandul, promovand continutul.




Webmaster, pasionat de internet si computere. Scriu pe tutit.ro totul despre it, computere, tehnologie, retele. Zilnic postez tutoriale, informatii si pareri personale legate de internetul si tehnologia din zilele noastre.

Advertisement

No comments.

Leave a Reply